Arracades or blanc diamants i sàfirs
5.900€
1 en estoc
Arracades criolla d’or blanc 18 kt amb diamants naturals i safirs multicolor talla princesa
Color, llum i sofisticació defineixen aquestes exclusives arracades estil criolla elaborades en or blanc de 18 quirats. El seu disseny elegant i contemporani combina la brillantor dels diamants amb una refinada composició de safirs naturals multicolor talla princesa, creant una joia plena de personalitat i exclusivitat.
Els laterals estan delicadament engastats amb diamants naturals talla brillant, amb un pes total de 0,60 ct, que emmarquen una línia central de safirs naturals multicolor talla princesa de 2,60 ct, amb una harmoniosa gradació de tons que aporta llum, color i dinamisme a la peça.
Una joia sofisticada i vibrant, ideal per a dones que busquen elegància amb un toc distintiu.
Detalls de la joia — Or blanc de 18 quirats — Diamants naturals talla brillant — Pes total diamants: 0,60 ct — Safirs naturals multicolor talla princesa — Pes total safirs: 2,60 ct — Disseny criolla contemporani — Tancament omega
| Option |
|---|
Productes relacionats
Últims vistos
- Enviament gratuït
- Pagament segur
- Atenció personalitzada
- High Quality





