Saltar al contingut
Venuda
Arracades · Plata banyada en or

Arracades Solana de plata de llei amb bany d’or de 18 kt

55,00 €

IVA inclòs

Venuda

Demanar una peça similar

Afegida a la cistella ✓

Referència:
000011218
Categories:
Plata banyada en or
  • ✦ Enviament gratuït en 24/48 h
  • ✦ Pagament segur
  • ✦ Devolucions en 14 dies
  • ✦ Joieria artesanal a Figueres
Descripció +

Arracades Solana de plata de llei amb bany d’or de 18 kt

Les arracades Solana de plata de llei 925 amb bany d’or groc de 18 quirats destaquen pel seu disseny rodó i minimalista, combinat amb una textura gravada que crea un atractiu joc de reflexos daurats i aporta lluminositat a la joia.

La seva superfície texturitzada dona personalitat a unes arracades de línies senzilles i elegants, ideals per a dones que busquen complements originals i fàcils de combinar. El seu acabat daurat aporta calidesa i sofisticació, convertint-les en una opció perfecta tant per al dia a dia com per a ocasions especials.

Amb un diàmetre de 2,5 cm, aquestes arracades rodones daurades tenen la mida ideal per destacar sense perdre versatilitat. Incorporen tanca a pressió, que facilita la col·locació i proporciona una subjecció pràctica.

Combina-les amb altres joies daurades per aconseguir un estil harmoniós o deixa que siguin les protagonistes d’un conjunt més minimalista.

Característiques

Material: plata de llei 925.

Acabat: bany d’or groc de 18 kt.

Disseny: rodó amb textura gravada.

Diàmetre: 2,5 cm.

Tancament: a pressió.

Estil: modern, elegant i versàtil.

Enviaments i devolucions +

Enviament gratuït en 24/48 h laborables.

Tens 14 dies per tornar-la si no et convenç. Condicions generals

Joies relacionades

Últims vistos

Subscriu-te al newsletter

Protegit per reCAPTCHA: s'apliquen la Política de privadesa i les Condicions del servei de Google.